Gulip Małgorzata, Nauczanie łączliwości składniowej czasownika jako element wychowania językowego dzieci z uszkodzeniami słuchu, Lublin 2021, Wydawnictwo UMCS, ss. 448

Autor

  • Anita Lorenc Uniwersytet Warszawski, Instytut Polonistyki Stosowanej Zakład Logopedii i Emisji Głosu

Słowa kluczowe:

recenzja

Abstrakt

REC: Gulip Małgorzata, Nauczanie łączliwości składniowej czasownika jako element wychowania językowego dzieci z uszkodzeniami słuchu, Lublin 2021, Wydawnictwo UMCS, ss. 448

Pobrania

Download data is not yet available.

Dane pomiarowe

Dane pomiarowe są ładowane ...

##submission.downloads##

Opublikowane

2022-06-23

Jak cytować

Lorenc, A. (2022) „Gulip Małgorzata, Nauczanie łączliwości składniowej czasownika jako element wychowania językowego dzieci z uszkodzeniami słuchu, Lublin 2021, Wydawnictwo UMCS, ss. 448”, Logopedia, 51(1), s. 241–243. Dostępne na: http://logopedia-ptl.pl/index.php/logopedia/article/view/167 (Udostępniono: 23lipiec2024).

Numer

Dział

Recenzje